Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 17 marca 2015

Auto STOP! Wsiadaj bracie dalej, hop....

Najczęściej spotykane pojazdy na drogach w czasach PRL-u...

Fiat 126P

                      Radziecki Mercedes - Wołga. Czarna porywała dzieci - tak się straszyliśmy:)


                                                                            Dacia


                                                                             Tarpan


                                                              autobusy Autosan




                                                                             Żuk


                    Nazwy tych - nie znam - ale pamiętam. Nawet plastikową zabawką taką miałam


                                                                             Skoda


                                                                           Trabant

                                                                 
                                                                   Jelcz czyli ogóras




                                                                        Fiat 125


                                                                          Syrenka


                                                                              Nysa


                                                                           Łada



                                                                               Star


                                                                        Zastawa


                                                                        Wartburg


                                                                         Polonez

Wszystkie zdjęcia zaczerpnięte z sieci. 

8 komentarzy:

  1. Kapitalny blog! Weszłam na niego z innego bloga i ... nie ma przypadków! Tematyka w sam raz dla mnie, ponieważ jestem teraz na etapie organizowania imprezy w stylu PRL :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne wspomnienia. Pamiętam te straaszne opowieści o czarnej wołdze, porywającej dzieci. Jak ja się bałam:) . Taki czerwono- żólty autobus też miałam- moja ulubiona zabawka. No i czarne, eleganckie, sznurowane, chłopięce buciki. Zaparłam się jak dziki osioł i musiałam je dostać. No comments. Taka wdzięczna i subtelka dziewuszka ze mnie była:). Dzięki za wspomnień czar.

    OdpowiedzUsuń
  3. Miało być subtelna. Wrr.

    OdpowiedzUsuń
  4. Great article, Thanks for your great information, the content is quiet interesting. I will be waiting for your next post.

    OdpowiedzUsuń
  5. Moi Rodzice doskonale pamiętają czasy, kiedy "Maluchy" były w modzie. Kiedy ja jeszcze byłam "w brzuchu" to wtedy Mama jeździła "Maluszkiem". Tak samo doskonale pamiętają czasy PRL-U.
    Przykładowo
    Kultowe pieczątki
    http://www.stampler.pl/artykuly,kultowe-pieczatki-w-dziejach-kinematografii

    OdpowiedzUsuń
  6. To były fury! Proste i z charakterem :) Dzisiaj niestety to wszystko się zatarło i jeden producent zrzyna od drugiego powodując, że samochody wyglądają jak maszynka do golenia nóg. Taka moda.. Zapraszam Cie na mojego bloga http://rolkawspomnien.blogspot.com/ (a tu link na facebooka: https://www.facebook.com/rolkawspomnien/ ) w którym prowadzę recenzje i opisy starych kreskówek, zabawek oraz gier z lat 80 i 90 którymi mieliśmy okazję się cieszyć jako dzieci :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń