Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 19 lipca 2011

Wątek dla palaczy, czyli używki w PRL

Pierwszy raz próbowałam papierosa jak miałam 6 lat. Porwałam niedopałek mamie z popielniczki:)
Były to mentolowe Zefiry.
Od tej pory chciałam być dorosła i palić tak jak mama.
Nie palę:))))

Papierosy były bardzo popularną używką w PRL. Teraz panuje moda na niepalenie. Wtedy każdy prawdziwy mężczyzna pokazywał się z papierosem. Światowa kobieta - też.

Papierosy były chyba na kartki jak dobrze pamiętam:)
Slyszałam też, że można było kupować papierosy z tzw. "metra", czyli ucinane:)))
Teraz mamy elektroniczne papierosy:)))
Dla przypomnienia - kilka fotek marek papierosów. Niektóre istnieją do dziś. Wtedy papierosy najczęściej miały miękkie opakowanie. Twarde było droższe i luksusowe:)




6 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mój ojciec w tamtych czasach dymił Klubowymi ..:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Klubowe chyba najpopularniejsze były. Mój tato też je palił :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Byly jeszcze Ares, Nord, Albatrosy...

    OdpowiedzUsuń
  5. moja Mama palila Ekstra a potem doszly Mocne :D:D:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Od zawsze wiadomo, ze palenie tytoniu powoduje raka. Nie rozumiem, dlaczego ta trucizna (nie boję tak nazywać się papierosów) jest w ogóle legalna... Na szczęście obecnie liczba palaczy rośnie. Jak uporać się z nałogiem? Najlepiej, korzystając z tego sposobu: https://allencarr.pl/

    OdpowiedzUsuń